Geplaatst op 09 september 2019 om 12:17.

Feyenoord neemt het op zondag 15 september in de eigen Kuip op tegen ADO Den Haag. Deze wedstrijd zal in het teken staan van het Sophia Kinderziekenhuis en de uitsupporters van ADO Den Haag hebben alweer vele knuffels ingezameld.

In aanloop naar de wedstrijd heeft Feyenoord te kampen met vele blessures, positief is dat sinds maandag 09-09-2019 Sam Larsson en Nicolai Jørgensen weer de hele training hebben meegedaan. Daar staat tegenover dat Haps vorige week en vandaag niet op het trainingsveld aanwezig was.

HJ
Geplaatst op 09 september 2019 om 12:18.

Goede berichten over Jørgensen in ieder geval. Wat is jullie favoriete opstelling voor zondag?

HJ
Geplaatst op 09 september 2019 om 12:27.

Voor mij is het Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Ié, Haps; Fer, Tapia, Kökcü; Berghuis, Jørgensen, Sinisterra

jwm
Geplaatst op 16 september 2019 om 12:42.

Een favoriete opstelling en spelwijze hangt af van de tegenstander. Ik ben niet gecharmeerd van Tapia en zie hem liever zo snel mogelijk vertrekken, ik kan me niet voorstellen dat een kontraktverlenging ook maar enigszins tot een aantrekkelijke transfersom zal leiden. De voormalige TD heeft een spoor van vernieling achtergelaten en soms is het maar beter je verlies te pakken.

Botteghin maar van mij ook zo snel mogelijk naar de bank, je investeerd geen 7 miljoen om een speler te laten wennen. Op het middenveld Fer in de controlerende rol met voor hem Kokcu en Toornstra, de laatstgenoemde maakt enorm veel meters wanneer we de ruimte krijgen om te voetballen; in de kleine ruimte echter een zeer beperkte speler en dan zou ik het met Burger proberen.

jebe
Geplaatst op 17 september 2019 om 21:45.

Een favoriete opstelling en spelwijze hangt af van de tegenstander. Ik ben niet gecharmeerd van Tapia en zie hem liever zo snel mogelijk vertrekken, ik kan me niet voorstellen dat een kontraktverlenging ook maar enigszins tot een aantrekkelijke transfersom zal leiden. De voormalige TD heeft een spoor van vernieling achtergelaten en soms is het maar beter je verlies te pakken.

Botteghin maar van mij ook zo snel mogelijk naar de bank, je investeerd geen 7 miljoen om een speler te laten wennen. Op het middenveld Fer in de controlerende rol met voor hem Kokcu en Toornstra, de laatstgenoemde maakt enorm veel meters wanneer we de ruimte krijgen om te voetballen; in de kleine ruimte echter een zeer beperkte speler en dan zou ik het met Burger proberen.
jwm | 16-09-2019 12:42

grootste verschil tussen tapia en toornstra is het scorend vermogen, dit heeft het elftal nodig. het is nog af te wachten hoe jørgensen zich gaat manifesteren na z'n blessure

jebe
Geplaatst op 17 september 2019 om 21:45.

jwm | 16-09-2019 12:42

grootste verschil tussen tapia en toornstra is het scorend vermogen, dit heeft het elftal nodig. het is nog af te wachten hoe jørgensen zich gaat manifesteren na z'n blessure

HJ
Geplaatst op 19 september 2019 om 23:35.

Maar ook hoe Toornstra terugkomt na zijn blessure. Lastig om in te schatten, maar een blok met Fer en Tapia lijkt leuk, maar dan moeten de linies kort op elkaar staan, zoals vandaag zie je dat Kökcü komt te zwemmen en totaal zijn stempel niet kan drukken

Bericht toevoegen

Log eerst in voordat je kunt reageren