Dat betekent dat Feyenoord na vijf seizoenen een nieuwe mouwsponsor heeft. ‘We zijn blij dat we met JOE een waardige vervanger hebben gevonden. Het radiostation groeit de afgelopen jaren hard en is inmiddels een bekende naam in het medialandschap’, aldus Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord. 'Voetbal en muziek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Daarom zien we kansen voor een unieke samenwerking, met mooie acties voor onze supporters. Ja, dit is absoluut een partnership waar muziek in zit. Letterlijk en figuurlijk.’

Feyenoord en radiostation JOE zijn een samenwerking aangegaan, zo meldt Feyenoord op de website. JOE verbindt zich voor minimaal één seizoen als Official Music Parter van Feyenoord. Daarmee zal het radiostation op de mouw gaan prijken in het nieuwe seizoen.
Ook Mark de Deugd, Marketing Director van Joe, is blij. “We zijn erg trots dat we ons dit seizoen mogen verbinden aan Feyenoord. Een club met een enorme achterban en een rijke historie. Feyenoord is een club waar beleving, passie en emotie centraal staan, waarden die perfect aansluiten bij de kracht van muziek. We kijken ernaar uit om samen met Feyenoord momenten te creëren die blijven hangen, met muziek als verbindende kracht.”
Sinds september 2023 is JOE te horen op de Nederlandse radio en is een van de snelst groeiende radiostations.