
F-fan1982
Activiteiten
Laatste 25 berichten geplaatst door F-fan1982
F-fan1982 heeft op 15-03-2023 16:04 gereageerd op het nieuwsbericht:
Slot gaat in op inzetbaarheid van Trauner
Morgen kun je prima af met Pedersen als RB. Zondag zou ik met Geertruida als RB en Trauner centraal spelen. Toch iets meer defensieve zekerheid.
F-fan1982 heeft op 13-03-2023 15:42 gereageerd op het nieuwsbericht:
COLUMN | Alleen met hoeveel is de vraag
Zo raar en naïef is dit niet hoor. Deze idioot gelooft wel dat Feyenoord alles kan winnen. Net zo goed dat deze idioot gelooft dat Ajax her en der echt nog wel een punt gaat verspelen. Ajax heeft de laatste wedstrijden nagenoeg geen tegenstand gehad. Daar waar ze dit wel kregen gingen ze onderuit. Men (lees: media en Ajaxieden) zijn heel goed in Ajax veel beter maken dan ze zijn als ze een paar wedstrijden winnen. Ik heb vetrouwen in de ploeg. Er zit een vechtlust in die ik de afgelopen jaren niet meer gezien heb. Dat kan je heel ver brengen.
F-fan1982 heeft op 13-03-2023 12:53 gereageerd op het nieuwsbericht:
COLUMN | Alleen met hoeveel is de vraag
Helemaal mee eens! En beide wedstrijden winnen is echt niet onmogelijk. Donderdag er vol op klappen en de wedstrijd voor rust nog proberen te beslissen. Dan zondag met de borst vooruit naar Amsterdam en met niks anders dan 3 punten genoegen nemen. Afrekenen met dat eeuwige calimero gedoe en zorgen dat minimaal een punt in de Arena normaal wordt ipv een uitzondering. Wij zijn Feyenoord en laten wij nou eens een keer laten zien dan we de beste zijn!
F-fan1982 heeft op 13-03-2023 10:39 gereageerd op het nieuwsbericht:
'Met dat idee zullen ze ook naar Ajax gaan'
Gelukkig zit er een interlandbreak voor de uitwedstrijd naar Sparta. De meeste kunnen dan de batterij weer opladen voor de laatste serie wedstrijden. Voor degene die interlands gaan spelen kan de afwisseling ook nieuwe energie brengen.
F-fan1982 heeft op 13-03-2023 08:37 gereageerd op het nieuwsbericht:
Van Hooijdonk: 'Ik denk ook niet dat ze gaan winnen, maar ik denk ook niet dat ze gaan verliezen'
Wedstrijden verzetten vind ik echt onzin. Als je als topclub op zoveel mogelijk fronten zo lang mogelijk actief wil blijven moet je dit gewoon aankunnen. In Engeland doen ze niet anders. Tuurlijk is het van invloed maar het mag nooit als excuus gebruikt worden. Spelers worden hier ook beter en sterker van.
F-fan1982 heeft op 13-03-2023 07:11 gereageerd op het nieuwsbericht:
Van Hooijdonk: 'Ik denk ook niet dat ze gaan winnen, maar ik denk ook niet dat ze gaan verliezen'
Ajax heeft met name voorin veel kwaliteit. Kudus is echt wel een klasbak. Op het middenveld ontloopt het elkaar niet veel. Achterin vind ik Feyenoord zelfs beter. Maar om een resultaat te halen moet Feyenoord echt top zijn. Veel zal afhangen hoe de wedstrijd van donderdag verloopt. Als ze daar weer tot het gaatje moeten gaan met misschien zelfs een verlenging of penalty's dan gaan ze dat zondag echt wel voelen. Die week rust geeft Ajax dan een serieus voordeel. Ik heb wel vetrouwen in minimaal een punt.
F-fan1982 heeft op 21-02-2023 07:16 gereageerd op het nieuwsbericht:
'Ik ben heel bang voor heel veel Feyenoordsupporters, dat dit echt zijn laatste jaar is'
Slot is een trainer die zijn carrière goed plant. Hij weet dat zijn kans in het buitenland wel gaat komen. Mocht hij dit seizoen met Feyenoord kampioen worden, in de EL nog een ronde overleven en volgende seizoen redelijk presteren in de CL dan worden zijn mogelijkheden alleen maar beter. Die ervaring in de CL heeft hij naar mijn mening wel nodig om bij buitenlandse clubs van iets meer naam dan Leeds op de radar te komen. Kortom: die gaat echt nog wel een jaar blijven. Ook wanneer we het moeten doen met een 2e plek en voorronde CL.
F-fan1982 heeft op 14-02-2023 12:24 gereageerd op het nieuwsbericht:
PraatMee | Wie moet de vervanger van Kökçü worden in de topper met AZ
Timber op 10 vind ik heel matig tot nu toe. Hij zou inderdaad prima Clasie uit kunnen schakelen maar dan hou je weinig voetballend vermogen over op het middenveld. Dan zou ik toch eerder kiezen voor Dilrosun of misschien Jahankahkhs.
F-fan1982 heeft op 31-01-2023 11:03 gereageerd op het nieuwsbericht:
NOS: 'Streuer lijkt toenadering van Feyenoord serieus te nemen'
Wellicht een vooropgezet plan van beide partijen? Eerste de wedstrijd van afgelopen zondag afwachten om daarn alsnog zaken te doen? Of Feyenoord hem echt nodig heeft kun je je afvragen, zeker gezien de vraagprijs, maar als Feyenoord echt stappen wil zetten is het wel belangrijk om op zoveel mogelijk posities een goeie dubbele bezetting te hebben. Met Wieffer en Zerrouki heb je dat. Van den Belt is dan misschien meer voor de toekomst. Wellicht als vervanger van Kökcu? Misschien nu kopen en het seizoen af laten maken in Zwolle?
F-fan1982 heeft op 23-01-2023 12:29 gereageerd op het nieuwsbericht:
'Hij was echt de beste man van Feyenoord'
Geertruida speelde echt heel goed. Trauner vind ik nog wel net even iets beter maar Geertruida is een prima vervanger. Pedersen deed het ook prima. Wat onderaan de streep dan toch weer overheerst is het gevoel van "weer niet". Hoe goed moet Feyenoord en hoe slecht moet Ajax worden om er wel "gewoon" van te kunnen winnen? Al met al zijn zij toch de morele winnaar voor mijn gevoel. Komende weken worden erg spannend. Ben heel benieuwd of het elftal dit vol kan houden wedstrijden.
F-fan1982 heeft op 16-01-2023 14:24 gereageerd op het nieuwsbericht:
COLUMN | Het is tijd om het uit te spreken
Blaas je nu niet een klein beetje te hoog van de toren? Ajax mag dan nu in een veel mindere periode zitten maar ze hebben nog steeds op de meeste posities betere spelers in het veld staan en op de bank zitten. Hoe vaak zijn we niet met een beter gevoel de Klassieker in gegaan maar kwamen we van een koude kermis thuis? Ook als we in de wedstrijd zelf de betere waren.
F-fan1982 heeft op 16-01-2023 08:02 gereageerd op het nieuwsbericht:
'Ik denk als Feyenoord kampioen wordt dan moeten ze echt een standbeeld neerzetten voor Arne Slot'
Klopt inderdaad. Moet de thuiswedstrijd zijn :)
F-fan1982 heeft op 16-01-2023 06:49 gereageerd op het nieuwsbericht:
'Ik denk als Feyenoord kampioen wordt dan moeten ze echt een standbeeld neerzetten voor Arne Slot'
Niet om nou een azijnzeiker te willen zijn maar laten weten even realistisch blijven. Feyenoord is degelijk en stabiel maar zeker niet top. We hebben nu 3 wedstrijden gehad tegen een redelijke middenmoter (waar we met heel veel geluk een punt pakte), een eerste divisie ploeg en een degradatie kandidaat. Laten we nergens op vooruit lopen en ervan genieten van het moment. Als we na de uitwedstrijd tegen AZ er nog zo voor staan kunnen we anders gaan denken. Tot die tijd beide beentjes op de grond en realistisch blijven.
F-fan1982 heeft op 11-01-2023 11:30 gereageerd op het nieuwsbericht:
'Het enige wat Feyenoord nog rest is zijn publiek wegstoppen in een reusachtig soort dierenkooi, óók de voorbeeldige meerderheid'
De club heeft groot gelijk. Zoals altijd moeten de goeie onder de kwade lijden. Het verwijt dat Feyenoord er in het algemeen te weinig aan doet is onterecht in mijn ogen. Wat in de stadions zit is een afspiegeling van de maatschappij. Het is voor voetbalclubs niet mogelijk om dit in hun eentje te veranderen. Dat moeten wij als maatschappij doen. Het probleem is ook veel breder dan alleen in en om de stadions. Dit zijn dezelfde mensen die andere momenten van sociale onrust aangrijpen om zich af te zetten tegen de gevestigde orde. Het is een breed probleem waar ook alleen een brede oplossing kan helpen. Scholing, kansen op de arbeidsmarkt, goede huisvesting etc. We moeten ook niet de illusie hebben dat we de huidige generatie relschoppers nog op het juiste pad zullen krijgen. Wellicht enkele maar lang niet allemaal. Focussen op kinderen en jongeren en zo proberen een "relschopvrije" generatie te creëren.
F-fan1982 heeft op 09-01-2023 08:56 gereageerd op het nieuwsbericht:
'Je moet als AZ, FC Twente en FC Utrecht spelers nog steeds gunnen om de tussenstap te maken in de Eredivisie'
Het probleem waar Feyenoord al jaren mee kampt. Te weinig creativiteit voorin om ploegen die de bus parkeren kapot te spelen. Ondanks alle aankopen die gedaan zijn. Dat wel iets wat je de technische leiding kwalijk kunt nemen. Want eerlijk is eerlijk: er is er geen één voorin die presteert en onbesproken is. Er moet echt wel een verdedigende middenvelder bij. Wieffer is te blessuregevoelig en Geertruida moet een linie naar achteren als vervangen van Trauner. Verder hopen dat Idrissi de draad weer oppakt en op linksbuiten de vast waarde wordt. Die was voor zijn blessure op de goeie weg.
F-fan1982 heeft op 25-10-2022 06:45 gereageerd op het nieuwsbericht:
Avsaroglu pleit voor wissel: 'Die vind ik niet zo goed, eerlijk gezegd'
Er zijn op dit moment nog te weinig nieuwe spelers die nu al het niveau hebben om een vaste basisplaats te hebben. Wat is het gevolg? Spelers die kwalitatief het beste zijn en wel brengen wat gevraagd wordt, worden op posities neergezet waar ze weliswaar niet vol tot hun recht komen (Hancko op LB, Geertruida als nr. 6 en Szymanski hangend op rechts) maar nog altijd beter zijn dan de spelers die voor die posities gehaald zijn. Dan kom je nooit tot een basis elftal wat wekelijks goed kan presteren. Tot aan de winterstop wordt gewoon overleven. Kostte wat kost 9 punten pakken. Ajax, PSV en AZ spelen nog onderling tegen elkaar de komende weken dus ergens ga je terreinwinst boeken. Als dit lukt en je kunt daarnaast ook nog overwinteren in de EL kunnen we gewoon spreken van een prima 1e seizoenshelft. Tijdens de winterstop alsnog een goeie voorbereiding draaien met een nagenoeg complete selectie, als het effe kan Zerrouki nog binnen hengelen, en in de 2e seizoenshelft op 3 fronten knallen.
F-fan1982 heeft op 14-10-2022 06:42 gereageerd op het nieuwsbericht:
Kökçü: 'Al met al hadden we meer verdiend'
Al met al heeft de ploeg het puntverlies denk ik aan zichzelf te danken. Voetballend was het aardig en bij vlagen ook goed. Kökcu was op momenten ook heel goed. Maar wat gisteravond weer duidelijk werd is dat mentale weerbaarheid in dit soort wedstrijden ook verschrikkelijk belangrijk is. In plaats van een slechte beslissing van de scheids naast zich neer te leggen en de focus te houden op waar hij mee bezig was gaat hij door het lint, pakt een domme gele kaart en laat zichzelf (en daarmee de rest van het elftal) uit de wedstrijd halen.
F-fan1982 heeft op 12-10-2022 10:29 gereageerd op het nieuwsbericht:
#PraatMee | 5-3-2 is niet de oplossing voor Feyenoord
Omschakelen naar een ander systeem is helemaal niet nodig zolang de balans op het middenveld maar goed is. Je ziet dat als er een controleur is er veel meer rust in het spel komt en de aanvallende kwaliteiten van Kökcu en Timber veel beter tot uiting komen. Aanvallend is er overduidelijk nog wel werk aan de winkel. Wat daarin de ideale samenstelling is blijft gissen zolang er zoveel spelers niet de juiste vorm hebben. Verdedigend is het meer dan prima.
F-fan1982 heeft op 07-10-2022 07:11 gereageerd op het nieuwsbericht:
Slot: 'Ik denk dat we de hele wedstrijd minder zijn geweest dan Midtjylland'
Klopt wat je zegt. Toen Geertruida doorschoof naar het middenveld oogde het aan de bal een stuk rustiger. Dilrosun op rechts heeft naar mijn mening wel meer dreiging en diepgang dan Alireza. Walemark op rechts. Gimenez in de spits.
F-fan1982 heeft op 07-10-2022 07:09 gereageerd op het nieuwsbericht:
Slot: 'Ik denk dat we de hele wedstrijd minder zijn geweest dan Midtjylland'
Volgens mij heeft Slot alleen gezegd dat er t.o.v. vorig jaar in de breedte een betere selectie is. In de media werd vooral geroepen dat Feyenoord verder was dan vorig jaar maar heeft Slot juist continu gezegd dat dat nog maar moest blijken. En terecht dus. Je kunt niet verwachten dat je 7 van de 11 basisspelers kwijtraakt en vervolgens op dezelfde voet weer door kan. Het heeft tijd nodig. Ben wel van mening dat een aantal jongens kansen genoeg gehad heeft maar te weinig gepakt en het nu tijd is om andere spelers wat wedstrijden de kans te geven. Er is echt wel voldoende potentie. Het is alleen nog zoeken naar de juiste samenstelling. Als dat er eenmaal is kunnen spelers zich weer focussen op hetgeen waar ze individueel goed in zijn en gaat het vanzelf beter lopen.
F-fan1982 heeft op 07-10-2022 06:37 gereageerd op het nieuwsbericht:
Van Buren: 'Slot moet daar een oplossing voor zien te vinden'
De samenstelling van het middenveld klopt niet. Het was niet heel toevallig dat er iets meer rust in het elftal kwam toen Kökcu uitviel en Geertruida naar het middenveld ging. Niet dat ze nou veel beter gingen spelen maar het oogde in ieder geval wat meer solide. Naar mijn mening zal er een controleur bij moeten (Wieffer of Geertruida) zodat Kökcu wat verder naar voren kan spelen. Dat was vorig seizoen ook het geval en was hij het hele jaar prima. Dat zal dan waarschijnlijk in eerste instantie ten koste gaan van Timber. Symanski lijkt op 10 de beste optie maar moet de kans krijgen om te groeien en echt in een ritme te komen in een middenveld wat beter in balans is. Danilo heeft zijn kans gehad maar niet voldoende gepakt. Gimenez moet nu voor langere periode de kans krijgen. Datzelfde geldt voor Walemark (heeft momenteel denk ik toch een streepje voor t.o.v. Paixao). Dilrosun vast op rechts.
F-fan1982 heeft op 01-09-2022 09:46 gereageerd op het nieuwsbericht:
#PraatMee | De selectie is in de breedte sterker geworden
Feyenoord is er kwalitatief zeker op vooruit gegaan. Of het op hele korte termijn ook al een geoliede machine gaat worden moeten we afwachten. Wellicht zullen we dit seizoen nog wat geduld moeten hebben voor het echt gaat lopen. Maar de grootste winst zit hem vooral in het feit dat er nu veel meer spelers gekocht zijn en dus langdurig vastliggen terwijl een groot deel van de spelers die vorig seizoen veelal het verschil maakten gehuurd waren. Kortom: er is een hele solide basis gecreëerd waar Slot de komende seizoenen mee vooruit kan. Hier gaat de club de komende jaren heel veel vruchten van plukken. Nu vooral zo doorgaan!
F-fan1982 heeft op 24-08-2022 13:13 gereageerd op het nieuwsbericht:
'Bullaude gearriveerd op Schiphol'
Volgens mij had Slot hier een prima reactie op. Namelijk dat de subtoppers in NL hun beste spelers tegenwoordig voor meer geld aan clubs in het buitenland kunnen verkopen i.p.v. aan de traditionele top-3. Dan is het logisch dat je als Feyenoord zijnde over de grens gaat kijken. Zeker als de eigen jeugdopleiding op dit moment niet voldoende talenten aflevert. Daarnaast was de kritiek in het verleden ook altijd dat men bij Feyenoord juist alleen maar op zondagavond met het bord op schoot scoutte voor nieuwe spelers i.p.v. een internationaal netwerk hiervoor te gebruiken. Als Slot het voor elkaar krijgt om hier een goed draaiend elftal van te maken, waar ikzelf het volste vertrouwen in heb, hoor je niemand over de eigen identiteit.
F-fan1982 heeft op 27-07-2022 07:35 gereageerd op het nieuwsbericht:
'De helft van de ploeg weg, dat is natuurlijk niet niks'
Ben het voor het overgrote deel helemaal met je eens. Al is het gat met Ajax echt wel groot hoor. Gezien de versterkingen die PSV gehaald heeft denk ik dat 3e worden het hoogst haalbare gaat zijn. Misschien de beker en overwintering in de EL. Als dat lukt is het gewoon weer een goed seizoen geweest. Men is op de goeie weg om op de juiste manier kapitaalkrachtiger te worden. Dit moet ieder jaar weer een stukje beter om uiteindelijk echt in de buurt te komen. Slot en Arnesen zijn prima bezig.
F-fan1982 heeft op 16-03-2023 09:41 gereageerd op het nieuwsbericht:
'Zondag is zoveel belangrijker dan vanavond'
Al die reacties over de EL en de beker maar laten lopen begrijp ik totaal niet. Je wilt als spelers en club toch het maximale uit ieder seizoen halen? Op 1 paard gokken, met het risico dat je ook daar niet wint, is ook een gevaarlijk. Want als dat mis gaat dan sta je helemaal met lege handen. Je hebt de kans om een een Europese kwartfinale te halen. Dan ga je daar toch voor? Zelfde geldt voor de beker. Nog 1 wedstrijd winnen en je staat in de finale in de eigen Kuip. Daarnaast moeten spelers het ritme van 2 wedstrijden per week gewoon aan kunnen. Zeker als ze de ambitie hebben om in een grotere competitie te gaan spelen. Als je daar nu al problemen mee hebt dan is een club in de PL al helemaal uitgesloten.