Feyenoord sluit strategische samenwerking met Odido

Feyenoord sluit strategische samenwerking met Odido

42 reacties 42
Bron: Feyenoord.nl
Foto: VK Sportphoto
Auteur: Redactie

Feyenoord heeft een strategische samenwerking gestart met telecomprovider Odido, zo meldt Feyenoord op de website. Voor minimaal drie seizoenen verbindt de club zich aan het telecombedrijf.

Odido zal de komende drie jaar Feyenoord ondersteunen met mobiele telefonie en vaste internetdiensten. Feyenoord-supporters krijgen in de online Feyenoord Fanshop toegang tot exclusieve Odido-aanbiedingen.

Feyenoord ONE wordt toegevoegd aan het Extra's portfolio van Odido, speciaal voor klanten met een Unlitimed Premium- of Unlimited Plus-abbonement.

Ruud van der Knaal is blij met de samenwerking. ‘Met Odido voegen we opnieuw een mooie naam toe aan ons Partnernetwerk’, aldus Ruud van der Knaap, Commercieel Directeur van Feyenoord. ‘Odido behoort tot de top van landelijke telecomspelers en heeft de ambitie om nog verder te groeien. Feyenoord is voor hen een mooi platform om voetbalsupporters te bereiken, met onze omvangrijke exposurewaarde en ons grote bereik. Onze supporters leven 365 dagen per jaar met Feyenoord mee. Niet alleen in het stadion, maar zeker ook via hun mobiele telefoon, internet en televisie. Samen met Odido zien we mooie kansen om elkaar op dat gebied te versterken.’

Tisha van Lammeren, Chief Commercial Officer bij Odido is ook blij met de samenwerking. ‘Wij geloven bij Odido dat iedereen mee moet kunnen doen. Sport is daarin voor ons een belangrijke manier; want sporten verbindt ons allemaal. Vanuit die missie richten wij ons naast NOC*NSF en TeamNL, ook op voetbal. Door met Feyenoord een samenwerkingsverband aan te gaan verbreden we onze doelgroep binnen het voetbal nog verder. We willen supporters de mogelijkheid geven om te profiteren van de samenwerking tussen Odido en Feyenoord. We zijn vereerd dat Feyenoord en Odido zakelijk de handen ineenslaan.’

Lees meer over
Lees ook