De samenwerking werd officieel bekrachtigd in de “Europese Flagship store van Peuterey in Milaan”, voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen AC Milan. Volgens commercieel directeur Ruud van der Knaap zocht Feyenoord naar een merk dat “goed bij ons past” en dat, net als de club, wil “groeien en er goed uitzien”.

Vanaf 1 juli 2025 zullen de spelers en staf van Feyenoord 1 en Feyenoord Vrouwen 1 gekleed gaan in de formele kleding van Peuterey. Het Italiaanse merk wordt voor drie jaar de Official Formal Fashion Supplier van Feyenoord en voorziet de club van kleding voor wedstrijddagen en andere officiële gelegenheden, zo is te lezen op Feyenoord.nl.
CEO Tiziano Bonacchi noemt de samenwerking “fantastisch” en benadrukt dat Feyenoord “zo’n grote naam en sterke historie heeft in Nederland”. Hij kijkt ernaar uit om de selectie van Feyenoord vanaf komend seizoen in de kleding van Peuterey te zien, wat hem naar eigen zeggen enorm trots zal maken.
Peuterey, opgericht in 2002 in Toscane, begon met outerwear en biedt inmiddels een volledige kledinglijn voor zowel zakelijke als vrijetijdskleding. De naam en het logo verwijzen naar een top van de Mont Blanc. Het merk is wereldwijd actief, met een sterke focus op Europa en Azië.