'Zij zijn een partner die wil groeien en de concurrenten wil uitdagen, dat willen wij ook'

Voor Mark Koevermans was de Open Dag van Feyenoord vandaag een belangrijk moment in het seizoen. Voor de commercieel directeur is de Open Dag altijd een spannend moment, aangaande de verkoop van de nieuwe wedstrijd en trainingslijn en de verschillende marketing acties. Een opvallende toevoeging aan de trainingslijn van Feyenoord dit seizoen is het zwart met witte tenue. De commercieel directeur reageert voor de camera’s van RTV rijnmond op het nieuwe tenue. ‘Als je nooit wat probeert dan is het ook nooit wat. Dat hebben we ook met dat blauw met oranje tenue geprobeerd en dat verkocht erg goed. Van dit model hebben we geen duizenden exemplaren ingekocht, maar honderden, mochten de mensen dat denken. Maar het wordt goed verkocht, dus dat is mooi om te zien.’ Aldus Koevermans Feyenoord heeft sinds deze zomer in Droomparken een nieuwe hoofdsponsor. Voor veel mensen een onbekende partner voor Feyenoord, maar Koevermans is positief over de samenwerking. ‘De samenwerking is nu net ingegaan per 1 juli, die samenwerking is ook goed. De contacten zijn prima. Het is een contract voor twee jaar en we gaan in het najaar praten over de continuïteit. Mocht er dan uitkomen dat het niet verlengd wordt dan hebben wij de tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe partner. Daar hebben we ook wel een jaar voor nodig, maar wij hopen wel op de continuïteit met deze partner.’ Volgens Koevermans is het bij het zoeken van een nieuwe partner altijd belangrijk wat de financiële voorwaarden voor Feyenoord zijn en dat is volgens hem in het geval van Droomparken erg goed. ‘Dit is het belangrijkste contract voor Feyenoord, ook financieel en die voorwaarden zijn voor ons goed. Zij zijn een partner die wil groeien en de concurrenten uitdagen, dat willen wij ook graag. Daarom passen we goed bij elkaar.’
Reageren

Lees ook

Meer nieuwsberichten