Mark
Geplaatst op 04 november 2016 om 09:32.

Zondag 6 november 2016 staat de wedstrijd tussen Go Ahead Eagles en Feyenoord op het programma. Wat verwachten jullie van die wedstrijd?

Mark
Geplaatst op 04 november 2016 om 09:33.

Gaat ontzettend lastig worden zondag vrees ik met het gemis van drie basisspelers.

von
Geplaatst op 04 november 2016 om 12:08.

Gaat ontzettend lastig worden zondag vrees ik met het gemis van drie basisspelers.

heb er ook een hard hoofd in.
Dit zijn dus van die wedstrijden waarin je lelijk onderuit kan gaan.
Ben er niet gerust op zondag.

kremi
Geplaatst op 04 november 2016 om 13:40.

kom op zeg met zo bank moet het kunnen

Delano
Geplaatst op 04 november 2016 om 13:53.

Het gaat lastig worden. GAE zullen er vol op klappen thuis ben nu niet echt een fan van Hansson.

von
Geplaatst op 04 november 2016 om 15:56.

Het gaat lastig worden. GAE zullen er vol op klappen thuis ben nu niet echt een fan van Hansson.

Er zijn er meerderen die hopen dat Gio met Bijlow gaat starten maar ik ben bang dat Hansson zijn opwachting mag gaan maken zondag.
Hoop dat de blessure van Jones meevalt en dat het bij deze ene wedstrijd blijft.
Gelukkig zit er een interland week aan te komen dus Jones kan hier rustig aan werken.

Erik
Geplaatst op 04 november 2016 om 21:28.

Mwa wij missen een aantal spelers, maar kijk naar Go Ahead. Die kunnen in het ergste geval maar 4 man op de bank zetten. Dat is pas armoedig.

jebe
Geplaatst op 05 november 2016 om 12:11.

Het belangrijkste is winnen en heb een goed gevoel. Tegen gae mag je geen punten laten liggen

Mohamed Gama
Geplaatst op 05 november 2016 om 16:20.

Wordt een makkie

pieter78
Geplaatst op 05 november 2016 om 17:24.

Feyenoord heeft zich vaker verslikt in GAE, ben ook bang dat het zeker niet makkelijk wordt. Zo lang er maar 3 punten mee naar huis genomen worden en dat moet toch lukken!!

Bericht toevoegen

Log eerst in voordat je kunt reageren